ياران كاله آمل

وبلاگ-کد لوگو و بنر
یاران کاله آمل
تیم والیبال کاله آمل

سلام

کسی هنوز هم این وبلاگ رو بازدید میکنه ؟

 

یادش بخیر چه دوران خوبی بود

+ نوشته شده در  چهارشنبه دوم مرداد ۱۳۹۸ساعت 12:50  توسط احمد  | 

یاران کاله : متاسفانه باید این خبر رو اعلام کنم ، اصلآ خوشحال نیستم از این قضیه ، اما ...

نمیدونم کجای کار اشتباه بود ، من فقط هدفم کمک به تیم شهرم بود ، اما مثل اینکه خیلی ها نارحت هستند از وجود این وبلاگ !

همیشه سعی کردم تو وبلاگم فضایی ایجاد بشه که هوادارای همه شهر ها بتونن بیان اینجا و نظراتشون رو اعلام کنن ، همیشه به تیم های ارومیه و گنبد احترام خاصی میذاشتم .

 من علاقه خاصی به این دو تیم داشتم البته بعد از تیم شهرم.

 تو نظرسنجی که گذاشتم همه چی واسم روشن شد و سطح عملکرد خودم رو فهمیدم !

چند وقتی بود این تصمیم رو گرفته بودم اما تا امروز صبر کردم. ولی امروز با خوندن یکی از نظرات تصمیمم رو عملی کردم. از همه دوستانی که با نام های بچه های این وبلاگ اومدن و نظرات خودشونو با توهین دادن هم تشکر میکنم که تو عملی شدن این تصمیم سخت کمک کردند بهم.

از این به بعد فقط تو مازندلیگ کار میکنم و اون هم به خاطر تعهدی هست که به اون سایت معتبر و بزرگ دارم.

امیدوارم یک روز برگردم اما بعید میدونم.

http://parsiblog.com/PhotoAlbum/parvazeh/stop.jpg


+ نوشته شده در  پنجشنبه نوزدهم اردیبهشت ۱۳۹۲ساعت 19:16  توسط احمد 

مازندلیگ: جشن قهرمانی تیم والیبال کاله آمل به مناسبت قهرمانی در لیگ آسیا شامگاه سه شنبه با حضور پرشور مردم برگزار شد.

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه نوزدهم اردیبهشت ۱۳۹۲ساعت 18:28  توسط احمد 

باشگاه ورزشی کاله مازندران طی اطلاعیه ای رسمآ زمان و مکان مورد نظر برای برپایی جشن قهرمانی این تیم را اعلام کرد.

http://www.kalleh-sports.com/Upload/4717573%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%DB%8C%D9%87%20%D8%AC%D8%B4%D9%86.jpg

+ نوشته شده در  یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۲ساعت 21:25  توسط احمد 

مازندلیگ / احمد قالی چی: آمل ، شهری که مردم آن با والیبال خو گرفته اند ، در کوچه های آن ، روستا ها و هر جایی که فکرش را بکنید والیبال جریان دارد. مردم این شهر برای موفقیت تیم شهرشان هر مشکل و سختی را تحمل میکنند.

مراسم اهدا جوایز  عکس2 3

آملی ها از روزی که باشگاه کاله آغاز به تیم داری کرد افکارشان را جهانی ترسیم کردند ، آرزوی آنها قهرمانی تیمشان در آسیا بود ، از همان فصل اول شعار هواداران آملی < کاله آسیایی > بود ، سه سال گذشت و کاله قهرمان ایران شد ، برای اولین بار آملی ها مسافر جام باشگاه های آسیا شدند ، مسئولین فدراسیون کمترین همکاری با کاله نکردند تا آملی ها بدون در اختیار گرفتن یار کمکی از تیم ملی عازم جام باشگاه های آسیا در چین شوند و در این مسابقات به رغم ارائه بازی های خوب نتوانستند از پس تیم چند ملیتی قطری بر بیایند. و در نهایت سوم آسیا شدند.

اما این رتبه آملی ها را راضی نمیکرد ، آنها بلیط مسابقات جهانی را میخواستند ، امسال هم کاله با وجود تمام سختی ها قهرمان ایران شد تا اولین تیم شهرستانی باشد که دو سال پیاپی قهرمان ایران میشود.

اینبار ایران میزبان رقابت های آسیایی بود و کاله نماینده ایران در این رقابت ها ، فدراسیون والیبال بر خلاف سال گذشته همکاری بهتری با آملی ها داشت . و همه چیز مهیا شده بود برای قهرمانی کاله در آسیا ، کاله بازی اول را با نماینده چین تایپه برگزار کرد و به راحتی پیروز شد ، چیزی که در روز اول بازی ها برخلاف انتظار بود استقبال کم والیبال دوستان از این بازی ها بود ، و این اتفاق در بازی های بعدی تیم کاله هم تکرار شد ، شاید والیبال دوستان تهرانی فراموش کرده بودند که این تیم در این بازی ها نماینده ایران بود و نیاز به حمایت داشت.

بازیکنان و کادر فنی تیم کاله از استقبال کم هواداران تعجب کرده بودند ، با توجه به مسافت زیاد بین آمل و تهران خستگی زیاد ناشی از این رفت و آمد در هر بازی تعداد کمی از آملی ها در سالن حضور داشتند.

کاله تمام بازی های خود را یکی پس از دیگری با پیروزی و مقتدرانه پشت سر گذاشت و سرانجام با عبور از دیوار چین فینالیست این رقابت ها شد.

کاله در فینال به مصاف تیم الریان قطر رفت ، تیمی که کلکسیونی از بازیکنان کشور های مختلف را در اختیار داشت ، از اسلوونی و فرانسه گرفته تا فلسطین و کوبا ، اما اینبار آملی ها چشمشان جز قهرمانی چیزی را نمیدید ، بازی فینال در شرایطی آغاز شد که آملی ها با حضور پنج هزار نفره شان در سالن همگان را شگفت زده کزدند ، هر چه به زمان آغاز بازی نزدیکتر میشدیم هواداران سبز و زرد پوش مازندرانی بیشتر در سالن دیده میشدند .

دو تیم وارد زمین مسابقه شدند ، شدت تشویق هواداران به حدی بود که بعضی از بازیکنان قطر گوش هایشان را گرفته بودند ، اما این تازه آغاز کار بود ، قطری ها که فهمیده بودند یک روز جهنمی در پیش دارند به یکدیگر روحیه میدادند. احتزاز پرچم های کاله در سالن آزادی نمایی زیبا آفریده بود.

بازی مهمانان ویژه ای داشت ، آقایان داورزنی ، بهمن سلیمانی ، یدالله اکبرزاده ( فرماندار آمل ) ، حسین توکلی ( قهرمان وزنه برداری جهان ) ، خولیو ولاسکو ، کیومرث هاشمی و بسیاری از چهره های سرشناس...

بازی با سوت داور ژاپنی آغاز شد ، ترس از شکست را میشد در چشمان بازیکنان هر دو تیم دید ، بازیکنان با تجربه تر تیم کاله هر چه از زمان بازی گذشت عملکرد بهتری ارائه دادند و با تفکرات ناب بهروز عطایی ، تعویض ها و گرفتن تایم های استراحت به موقع کاله بر بازی سوار شد و در نهایت با ارائه یک بازی خوب قهرمان آسیا شد.

آملی ها سر از پا نمیشناختند ، بازیکنان و کادر فنی کاله مشغول شادی بودند ، آملی ها فهمیدند که حالا بر بام والیبال آسیا قرار گرفته اند و به آروزی دیرینه خود که همان حضور در بازی های جام باشگاه های جهان بود رسیدند.

جشن قهرمانی با شکوه بسیار زیاد و البته همراه با برخی کاستی ها برگزار شد ، از آمل خبر میرسید که هزاران نفر در میدان های اصلی شهر تجمع کرده و مشغول به جشن و پایکوبی بودند.

اما از حالا کاله ای ها باید در فکر بازی های جهانی باشند ، آنها میخواهند در جهان هم بدرخشند.

سائوپائولو برزیل آماده حضور ببر های مازندرانی خواهد بود.

+ نوشته شده در  سه شنبه دهم اردیبهشت ۱۳۹۲ساعت 12:35  توسط احمد 

مازندلیگ/احمد قالی چی : به گزارش خبرنگار اعزامی مازندلیگ به مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا در سالن دوازده هزار نفری آزادی ، دقایقی پیش تیم والیبال کاله آمل در یک بازی کاملآ یکطرفه و مقتدرانه موفق شدند با حساب 3 بر 0 از سد نمانده چین گذشته و فینالیست این مسابقات شود.

به گزارش مازندلیگ تیم والیبال کاله امروز با تمام قدرت در زمین حاضر شده و تمام بازیکنان تیم به خوبی از پس وظایف خود برآمدند.

در ست اول یاران عطایی طوفانی بازی را آغاز کزدند و در نهایت 25 بر 12 ، درز ست دوم 25 بر 17 و در نهایت در ست سوم 25 بر 12 پیروز شدند

در این بازی حدود 400 هوادار آملی در سالن حاضر شده و به تشویق تیم کاله پرداختند.

در تیم کاله رضا قرا و سید محمد موسوی بازی بسیار خوبی ارائه دادند و در مقابل دیدگان ولاسکو ، سرمربی تیم ملی والیبال ، نشان دادند شایسته حضور در ترکیب ثابت تیم ملی هستند.

از میهمانان ویژه این بازی میتوان به آقایان داورزنی ، بهمن سلیمانی ، خولیو ولاسکو و جمشید هاشم پناه اشاره کرد.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی دقایقی دیگر دو تیم الریان قطر و چین تایپه به مصاف هم خواهند رفت تا دیگر فینالیست این مسابقات نیز مشخص شود.

+ نوشته شده در  یکشنبه هشتم اردیبهشت ۱۳۹۲ساعت 18:54  توسط احمد 

مازندلیگ : تیم والیبال کاله مازندران در پنجمین بازی خود در رقابتهای باشگاه های آسیا به پیروزی رسید تا به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

http://mzsport.ir/images/stories/000001392/vollyball/no20name.jpg به گزارش مازندلیگ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز هفتم رقابتهای والیبال باشگاه های آُسیا که در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود برای تیم کاله چندان خوش یمن نبود چراکه این تیم در پنجمین مسابقه خود با وجود پیروزی مقابل تیم گاز عراق اولین ست را در این مسابقات از دست داد.


در این بازی کاله با نتیجه 3 بر 1 و درست های اول، دوم و چهارم با امتیازات 25-15، 25-18و 25-12 از سد گاز عراق گذشت. نماینده عراق هم در ست سوم با نتیجه 25-21 اولین ست از دست رفته را به کاله هدیه کرد.


بهروز عطایی و بازیکنانش از همان ست اول مسابقه، با قدرت بازی را آغاز کردند تا حریفش هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشد. البته کادر فنی این تیم با همان ترکیب همیشگی یعنی قرا، موسوی، زرینی، قائمی، پتکوویچ، غلامی و علیزاده بازیکنان را به زمین فرستاد. آنها در ست اول اگرچه تا امتیاز 7 قدم به قدم پیش آمدند اما در ادامه این بازیکنان کاله بودند که با استفاده از تجربه خود ست را 25-15 تمام کردند.


اما در ست دوم نماینده کشورمان که نمی خواست هیچ ستی را از دست بدهد با انگیزه تر از همیشه به میدان آمد. عطایی که امتیازات لازم در این ست را به دست آورده بود در امتیاز 22 پتکوویچ و قرا را از بازی خارج و به جای آنها بازارگرد و نریمان نژاد را به زمین فرستاد تا این ست هم با امتیاز 25-18 به سود کاله تمام شود.


در ست سوم تیم گاز عراق برای نخستین بار در طول این مسابقه از کاله پیش افتاد. آنها در این ست پابه پای کاله حرکت کردند و اجازه فاصله گرفتن را به  آنها ندادند. همین موضوع روی بازیکنان کاله تاثیر گذاشت تا آنها که این ست را از پیش برده می دانستند در عین ناباوری با امتیاز 25-21 ست را به تیم عراقی واگذار کنند تا اولین ست باخته کاله در این مسابقات باشد.


در ست چهارم نماینده کشورمان که خود را در خطر می دید روحیه اش را به دست آورد و با 10 امتیاز اختلاف از گاز عراق پیش افتاد. در این ست بازیکن شماره 5 عراق به علت اعتراض به داور مسابقه، کارت زرد دریافت کرد. بازیکنان کاله در این ست که دیگر حاضر به از دست دادن امتیازات نبودند باقدرت این ست را با نتیجه 25-12 به پایان بردند.


قضاوت این بازی را یاسو چیونوبو از ژاپن به عنوان داور اول و عبداله النوئیمی از امارات به عنوان داور دوم بر عهده داشتند.
به این ترتیب و با این پیروزی تیم کاله راهی مرحله نیمه نهایی شد و باید در انتظار نتیجه بازی تیم های لیونینگ چین و آلماتی قزاقستان باشد تا با برنده این بازی برای صعود به فینال مسابقه دهد. تیم گاز عراق هم باید با بازنده همین مسابقه برای رده پنجم تا هشتم رقابت کند.

 

نتیجه کلی این بازی به شرح زیر است:
کاله مازندران – گاز عراق
(15-25، 18-25، 25-21، 12-25)

+ نوشته شده در  شنبه هفتم اردیبهشت ۱۳۹۲ساعت 20:55  توسط احمد 

مازندلیگ : تیم والیبال کاله مازندران در چهارمین بازی خود در رقابتهای باشگاه های آسیا از سد لیونینگ چین هم گذشت.


http://mzsport.ir/images/stories/000001392/vollyball/no20name.jpgبه گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در روز پنجم رقابتهای والیبال باشگاه های مردان آسیا که به میزبانی تهران و در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی در حال برگزاری است، تیم کاله مازندران با پیروزی 3 بر صفر مقابل لیونینگ چین علاوه بر کسب چهارمین برد پیاپی خود خط و نشان سختی را برای سایر مدعیان کشید.


در این بازی کاله با ترکیب زرینی، موسوی، قرا، غلامی، علیزاده، پتکوویچ و قائمی بازی را آغاز کرد. بازیکنان کاله در ست اول و در همان ابتدا بازی را با قدرت آغاز کردند اما نماینده چین که می دانست کار سختی را در پیش دارد با امتیازا آوری مداوم، پا به پای تیم کاله حرکت کرد. اما در تمام دقایق بازی برتری از آن کاله بود تا ست اول با نتیجه 25-17 به پایان برسد.


اما در ست دوم سبز پوشان کاله بدون دادن فرصت به تیم حریف امتیازها را یکی پس از دیگری کسب کردند تا با اختلاف امتیاز قابل توجهی و با آرامش این ست را با نتیجه 25-17 به پایان ببرند. در این ست بهروز عطایی سرمربی این تیم، نریمان نژاد را در دقایقی به جای پتکوویچ به میدان فرستاد.


در ست سوم لیونینگ که می دانست تنها یک قدم به شکستش مانده با قدرت مقابل کاله بازی و تا امتیاز 9 هم امتیاز با نماینده ایران حرکت کرد. در این بین بهروز عطایی با همان ترکیب اولیه بازی را اداره کرد و پتکوویچ با مهیا کردن موقعیت های حمله مناسب، زمینه امتیازآوری برای هم تیمی هایش را فراهم کرد تا قرا، موسوی و دفاع های  این تیم سرعت بیشتری در کسب امتیازات داشته باشند. در این ست هم بازیکنان کاله 25-19 بر حریف خود غلبه کردند تا پیروزی قاطعانه دیگری مقابل رقبای خود به دست آورند.


قضاوت این بازی را ین وانگ از چین تایپه به عنوان داور اول و زیلا هنا از لبنان به عنوان داور دوم بر عهده داشتند.
در دور دوم رقابتهای والیبال باشگاه های آسیا هشت تیم برتر به صورت ضربدری (گروه A  با C و گروه B با D) با هم مسابقه می دهند تا در پایان این دور از چهره چهار تیم برتر رونمایی شود.
 
نتیجه کامل این بازی به شرح زیر است:
لیونینگ چین - کاله مازندران
(25-17 ، 25-17، 25-19)

به گزارش مازندلیگ در این بازی رضا قرا ، پشت خط زن جوان و آملی تیم کاله به ارائه یک بازی درخشان مانند بازی های قبلی این تیم در این مسابقات بهترین بازیکن میدان بود.

+ نوشته شده در  پنجشنبه پنجم اردیبهشت ۱۳۹۲ساعت 20:21  توسط احمد 

گازهند مغلوب کاله شد/ ادامه پیروزی‌های نماینده ایران

به گزارش خبرنگار مهر، به دلیل اینکه دیدار تیم های آلماتی قزاقستان و گاز عراق تا گیم پنجم ادامه داشت، دیدار تیم های کاله ایران و گاز هند در روز نخست مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا با یک ساعت و 40 دقیقه تاخیر آغاز شد.

این دیدار عصر امروز چهارشنبه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و طی آن نماینده کشورمان در سه گیم متوالی و با نتایج 25 بر 15 ، 25 بر 14 و 25 بر 19  حریف خود را شکست داد تا همچنان بدون شکست در این مسابقات به کار خود ادامه دهد.

تیم کاله بازی امروز را خیلی طوفانی آغاز کرد و از همان ابتدا با سرویس های پرشی - موجی عرصه را به حریف هندی که دریافت های متزلزلی داشت تنگ کرد. دفاع مستحکم بازیکنان کاله که با عملکرد خوب محمد موسوی در بیشتر دقایق برای هندی ها غیر قابل نفوذ شده بود عامل مهم دیگری بود برای اینکه نماینده ایران در گیم اول خیلی زود فاصله امتیازی خود را با حریف زیاد کند و برنده شود.

بزرگترین معضل والیبال هند یعنی ضعف در دریافت آن هم مقابل حملات و سرویس های کوبنده کاله در گیم دوم هم کار دست نماینده این کشور داد و بازیکنان گاز هند گیم سوم را هم با اختلاف امتیاز زیاد واگذار کردند.

در طول دو گیم اول تیم گاز هند هیچ مشکلی برای کاله ایجاد نکرد اما گیم سوم را سرسخت تر آغاز کرد و حتی در اول وقت استراحت فنی برنده از زمین خارج شد. اما بعد از آن تیم کاله با استفاده از فاکتورهای برتر خود توانست بر جریان بازی مسلط شود و این گیم را هم ببرد.

با پیروزی کاله برابر گاز هند دیدارهای روز نخست از مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه آسیا به پایان رسید. در سایر دیدارهای امروز نمایندگان ازبکستان، چین تایپه ، قطر و قزاقستان موفق به شکست حریفان خود شده بودند.

تیم کاله ساعت 17 روز پنجشنبه دومین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات والبیال قهرمانی باشگاه های آسیا را برابر لیونگ چین برگزار می کند.

+ نوشته شده در  چهارشنبه چهارم اردیبهشت ۱۳۹۲ساعت 20:25  توسط احمد 

یاران کاله آمل : تیم والیبال دانشگاه شمال آمل که سال گذشته در مسابقات دانشجویان دانشگاه های غیر انتفاعی کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود و با حضور در مسابقات سراسری دانشجویان ایران با بازی های درخشان خود مدال نقره مسابقات را در ارومیه به گردن آویخته بود ، تمرینات و بازی های تدارکاتی خود را برای کسب آمادگی هرچه بیشتر برای مسابقات دانشجویان در سال جاری آغاز کرده است.

http://shomal.ac.ir/student/olam_02.jpg

این تیم که سال گذشته حشمت الله آقایی مقدم را بعنوان سرمربی در اختیار داشت امسال هم سکان هدایت خود را به این مربی کار کشته و با تجربه سپرد تا او بتواند با استفاده از تجربیات خود رنگ مدال این تیم را از نقره به طلا تبدیل کند.

آملی ها در اولین دیدار تدارکاتی خود عصر امروز در آمل به مصاف تیم باشگاهی از آمل رفتند و در یک بازی زیبا که تنها در دو ست برگزار شد به تساوی 1 بر 1 رضایت دادند ، لازم به ذکر است تیم شمال در این بازی با ترکیبی ناقص به مصاف تیم مقابل رفت و نتوانست از بازیکنان با تجربه خود مانند فاضل پژومان و مهران ذبیح زاده بهره ببرد.

در پایان این مسابقه آقایی مقدم در گفتگو با خبرنگار یاران کاله گفت : هدف ما بیشتر از برگزاری این بازی شناخت نفرات جدید تیممان بود ، البته از عملکرد برخی از بازیکنان رضایت ندارم ، اما با اضافه شدن نفرات با تجربه به تیم روند بهتری را در پیش خواهیم گرفت.

+ نوشته شده در  سه شنبه سوم اردیبهشت ۱۳۹۲ساعت 23:26  توسط احمد 

مازندلیگ / احمد قالی چی : عصر امروز و از ساعت 17 تیم والیبال کاله مازندران در دومین بازی خود از سری رقابت های جام باشگاه های آسیا در سالن آزادی تهران به مصاف تیم العین امارات رفت و موفق شد با ارائه یک نمایش خوب و منطقی نتیجه بازی را با حساب 3 بر 0 به سود خود خاتمه دهد.

http://mzsport.ir/images/stories/000001392/vollyball/no20name.jpg

تیم والیبال کاله با ترکیب : پتکوویچ - قرا - غلامی - موسوی - زرینی - قائمی و علیزاده بازی را آغاز کرد. و در طرف مقابل هم تیم العین امارات از حضور دو بازیکن خارجی به نام های برونو زانوتو ( برزیل ) و سوتیل پاسکوآله ( ایتالیا ) بهره میبرد.

ست اول را آملی ها خوب شروع کردند و با بهره بردن از سرویس های هدفمند و قدرتی بازیکنان خود توانستند از حریف خود فاصله بگیرند ، تعویض های پیاپی مربی العین هم بی نتیجه ماند و در ستی که رضا قرا ستاره آن بود کاله با حساب 25 بر 16 پیروز شود.

ست دوم هم با قدرت نمایی شاگردان بهروز عطایی آغاز شد ، العینی ها که انتظار همچین بازی درخشانی را از نمایند ایران نداشتنددر صدد ایجاد جنگ روانی در بازی بودند و داور عرب این بازی هم بار ها به حمزه زرینی و عادل غلامی تذکر داد تا تمرکز آملی ها بهم بریزد ، اما حاصل این اتفاق ها چیزی جز پیروزی 25 بر 16 کاله نبود.

اما ست سوم با بازی روان تر و منطقی تر اماراتی ها آغاز شد ، آنها با شناسایی مهاجمین اصلی کاله در دفاع روی تور نمایش خوبی را ارائه دادند و تا امتیاز 13 بر 10 هم از کاله پیش افتادند ، در ادامه کل کل شدید حمزه زرینی با بازیکن برزیلی تیم مقابل عطایی را ناچار به تعویض زرینی و آوردن میلاد عبادی پور کرد ، تعویضی که اتفاقآ نتیجه مثبتی هم در پی داشت. و آملی ها به بازی برگشتند و توانستند با چند دفاع عالی و دریافت های خوب علیزاده در توپ های برگشتی نتیجه ست را 25 بر 19 به سود خود خاتمه دهند.

در بازی امروز ، رضا قرا با ارائه یک بازی کم نقص ، بهترین بازیکن زمین بود.

حواشی :

* نکته جالب در بازی امروز تعویض کم بهروز عطایی در تیم کاله بود ، بطوریکه در طول این سه ست تنها یک تعویض در تیم کاله انجام شد.

* تماشاگران آملی در دو نوبی آقایان محتشمیان و کرده مجریان شبکه سوم سیما را تشویق کردند.

* بر خلاف برخورد خوبی که مسئولان حراست سالن با خبرنگاران مکتوب داشتند متاسفانه در چند نوبت بین آنها و فیلمبرداران مشکلاتی بوجود آمد.

متاسفانه تماشاگران کمی از بازی های تیم کاله دیدن میکنند که اکثر آنها آملی هستند و انتظار میرود از تهران هم هوادارانی برای حمایت از نماینده کشورمان در این بازی ها به سالن بروند.

مصاحبه مطبوعاتی :

گرگوری مربی لهستانی تیم العین امارات : تیم ایران تیم بسیار خوب و قدرتمندی بود ، و یکی از شانس های اصلی قهرمانی میباشد ،و این بازی یک تجربه خوب برای بازی فردا ما با تیم چین تایپه بود.

وی همچنین عنوان کرد : در بازی امروز تلاش کردیم که قرا بازیکن شماره 17 تیم کاله را مهار کنیم که متاسفانه در این عمل موفق نبودیم.

تیم ایراندر دریافت و سرویس بسیار خوب بود و همین مساله کار را برای ما سخت کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مازندلیگ در خصوص هدف نهایی تیمشان در این مسابقات گفت : ما تمام تلاشمان را خوایم کرد تا با صعود به دور دوم بازی ها نتایج خوب و قابل قبولی کسب کنیم.

بهروز عطایی :

بازی خوبی بود و توقعی جز این  نداشتیم روز گذشته به دلیل خستگی  و استرس زیاد بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم ولی امروز نمایش معقولی داشتیم و در نهایت با توجه به توانمندی های بازیکنانمان توانستیم تیم حریف را مغلوب کنیم مسلما بازی بعد بازی سختی خواهیم داشت تیم چین بازیکنان ملی پوش  خودش را اورده ما هم بازیکنان خوبی داریم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد

قرعه سختی داریم و باید با تمام قوا برای قهرمانی بجنگیم امروز خیلی بهتر از دیروز بازی کردیم و با توجه به اینکه شناختی از تیم امارات نداشتیم عملکرد مناسب و قابل قبولی از خود نشان دادیم جا دارد اشاره  کنم که توقع بیشتری از بازیکنان با تجربه هست ما نباید به داوری اعتراض کنیم و تمرکز خود را از دست ندهیم دیدید که ما در ست سوم به دلیل اعتراض به داوری امتیازاتی را از دست دادیم اما خدا رو شکر زود به بازی برگشتیم و توانستیم بازی را با پیروزی به  اتمام برسانیم

بهروز عطایی در پاسخ به سوال خبرنگار مازندلیگ که تیم چین همانند تیم چین تایپه سرعتی بازی میکند و امکان این وجود دارد ما در مقابل انها به مشکل بربخوریم گفت :

تیم چین تایپه یک بازی ترکیبی و سنتی به نمایش گذشت ولی تیم چین سرعتی بازی میکند و مسلما بازی با چین از نوع مدل بازی  .بازی راحت تری خواهد بود

+ نوشته شده در  سه شنبه سوم اردیبهشت ۱۳۹۲ساعت 1:42  توسط احمد 

مازندلیگ / احمد قالی چی : بهروز عطايي پس از پيروزي 3 بر صفر تيمش در نخستين ديدار از مسابقات واليبال جام باشگاه‌هاي آسيا برابر نماينده تايوان در نشست خبري حاضر شد و اظهار داشت: بازي تماشاگرپسندي بود اما من از کيفيت عملکرد بازيکنانم رضايت چنداني ندارم. بازيکنانم تحت تاثير بازي نخست بودند و استرس داشتند.


تجربه بازارگرد و زيرکي سجادي به ما کمک کرد
وي ادامه داد: واليبال ايران در جهان شناخته شده است و به همين دليل حريفان با انگيزه زيادي برابر ما صف‌آرايي مي‌کنند. البته بازي نه چندان خوب و پراشتباه ما در گيم‌هاي اول و دوم به حريف کمک کرد تا بازي خوبي انجام دهد.

عطايي خاطرنشان کرد: در گيم سوم بازيکنانم با جديت بيشتري کار را دنبال کردند و توانستيم با قاطعيت پيروز شويم. به تيم حريفم تبريک مي‌گويم چون بازي خوبي مقابل ما انجام داد و ما را تحت فشار قرار داد. تا حدي که در دو گيم مي‌توانستند برابر ما پيروز شوند. اما تجربه بازيکنانم موجب شد تا در هر سه گيم پيروز باشيم.

سرمربي تيم واليبال کاله آمل افزود: هميشه بازي اول سخت است و اشتباهات زياد خواهد بود. بازيکنان من هم در بازي امروز استرس داشتند و نتوانستند عملکرد واقعي خود را به نمايش بگذارند.

وي در خصوص بازي فردا برابر نماينده امارات گفت: تيم امارات را نمي‌شناسيم و آناليزي از اين تيم نداريم. بايد مانند بازي امروز در جريان مسابقه حريف را آناليز کنيم و از نقاط ضعف آنها بهره ببريم.

عطايي در خصوص عملکرد بازيکنان کمکي تيمش اظهار داشت: برخلاف انتظارم آنها خوب بازي کردند، پيش از اين نگران بودم که بازيکنان نتوانند خود را با پاسور خارجي تيم‌مان هماهنگ کنند اما ديديم تجربه بالاي بازارگرد و زيرکي سجادي به ما کمک کرد تا پيروز مسابقه شويم.

+ نوشته شده در  یکشنبه یکم اردیبهشت ۱۳۹۲ساعت 23:31  توسط احمد  | 

مازندلیگ: تیم والیبال کاله مازندران باب رتری مقابل نماینده والیبال چین و تایپه به اولین پیروزی خود در رقابتهای باشگاههای مردان آسیا دست یافت.



به گزارش مازندلیگ،  در نخستین روز  رقابتهای والیبال باشگاه های مردان آسیا که از صبح امروز در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شده است، تیم های کاله مازندران و نماینده چین تایپه آخرین دیدار امروز را برگزار کردند کهدر پایان نماینده شایسته ایران موفق به کسب اولین پیروزی شد.

 

قضاوت این بازی بر عهده  هنا زیلا از لبنان به عنوان داور اول و احمد الشیبانی از قطر به عنوان داور دوم بود.


شاگردان بهروز عطایی در ابتدای مقابل چشم بادامی ها عملکرد جالب توجهی از خود نشان ندادند ولی رفته رفته سوار بر بازی شدند و به خوبی توانستند در کسب امتیازات آخر موفق باشند و بازی را با نتیجه 3 بر صفر پیروز شوند.


با شروع کار و در ست اول هر دو تیم پا به پای هم پیش رفتند، اگرچه تیم چین تایپه در برخی دقایق از تیم کاله تنها یک امتیاز جلو می افتاد اما در نهایت این تیم کاله بود که به ماراتن اول این بازی پایان داد و 32 بر 30 پیروز اولین ست خود در جام باشگاههای مردان آسیا شد.

 

کاله ای ها در ست دوم هم همانند ست اول در برخی دقایق دچار سردرگمی می شدند و این فرصت را به حریف داد تا آنها از این شرایط استفاده کنند و اختلاف خود با کاله را به عدد 2 و حتی بیشتر برسانند. اما تجربه بالای بازیکنان کاله در این ست هم در امتیازات آخر به کمکشان آمد تا آنها این ست را هم 25-22 از آن خود کنند.

 

در ست سوم هم تیم کاله از ابتدا با قدرت پا به میدان گذاشت و از همان ابتدا با فاصله گرفتن از حریف اجازه عرض اندام به این تیم را نداد. در این ست فاصله 10 امتیازی کاله از حریف قابل توجه بود تا در نهایت این ست هم با نتیجه 25-17 به سود نماینده ایران تمام شود.


به این ترتیب کاله اولین بازی را با موفقیت پشت سر گذاشت تا برای بازیهای بعدی آماده تر و با روحیه تر کار کند.



نتیجه کلی این مسابقه به شرح زیر است:


کاله مازندران 3 – صفر چین تایپه


(32-30، 25-22، 25-17)

+ نوشته شده در  یکشنبه یکم اردیبهشت ۱۳۹۲ساعت 23:22  توسط احمد  | 

اعزام هواداران برای دو بازی اول مرحله گروهی روز های یک شنبه و دو شنبه


باشگاه وزشی کاله مازندران برای رفاه حال هواداران این تیم ، اقدام به اعزام هواداران برای دو بازی اول مرحله گروهی روزهای یک شنبه و دو شنبه کرده است.

لذا از کلیه عزیزانی که مایل به عزیمت به تهران جهت مشاهده دیدارهای دو تیم کاله ایران - چین تایپه و کاله ایران - امارت هستند درخواست میشود صبح روزهای یک شنبه و دوشنبه ، مورخ اول و دوم اردیبهشت ماه ، راس ساعت هشت ، در جلوی درب باشگاه کاله حضور به هم رسانند.

 

با تشکر

روابط عمومی باشگاه ورزشی کاله مازندران

+ نوشته شده در  شنبه سی و یکم فروردین ۱۳۹۲ساعت 20:34  توسط احمد  | 

مسابقات واليبال جام باشگاه‌هاي آسيا در حالي از فردا (يک‌شنبه) به ميزباني تهران آغاز مي‌شود که تمام شرايط براي موفقيت کاله آمل در اين رقابت‌ها فراهم است.

 چهاردهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني مردان باشگاه‌هاي آسيا (2013) در حالي از فردا (يک‌شنبه، اول ارديبهشت ماه) به ميزباني ايران و در تهران آغاز مي‌شود که نماينده‌هاي ايران با مدال‌آوري در 12 دوره گذشته ايران را به عنوان پرافتخارترين کشور حاضر در اين مسابقات معرفي کرده‌اند.

* نگاهي به ادوار گذشته و افتخارآفريني نماينده‌هاي ايران

مسابقات واليبال قهرماني مردان باشگاه‌هاي آسيا از سال 1999 آغاز و اولين دوره آن به ميزباني چين برگزار شد. در اين رقابت‌ها که 13 دوره از برگزاري آن مي‌گذرد، تهران ميزباني از 2 دوره را در سال‌هاي 2002 و 2004 بر عهده داشته و سومين ميزباني کشورمان ارديبهشت ماه امسال انجام مي‌شود.

در طول اين سال‌ها تيم‌هاي پيکان، صنام، سايپا و کاله مازندران به عنوان نمايندگان ايران در مسابقات باشگاه‌هاي آسيا حاضر شدند و همه آنها دست پر از اين مسابقات بازگشتند، اما تيم پيکان با کسب 10 عنوان از جمله 7 مقام قهرماني در سال‌هاي 2002، 2006، 2007، 2008 ، 2009، 2010 و 2011،  دو نايب قهرماني در سال‌هاي 2000 و 2004 و يک مقام سومي در اولين دوره در سال 1999 در اين مسابقات به عنوان پرافتخارترين تيم آسيا شناخته شده است. تيم صنام با يک قهرماني در سال 2004 و يک نايب قهرماني در سال 2002، تيم سايپا با يک مقام نايب قهرماني در سال 2005 و تيم کاله مازندران با يک مقام سومي در سال 2012 به کار خود در اين مسابقات پايان دادند.

نمايندگان کشورمان تنها در سال 2001 نتوانستند صاحب مدال شوند و ضمن اينکه اين مسابقات در سال 2003 هم برگزار نشد، اما پس از ايران، نمايندگان کره‌جنوبي در رده دوم پرافتخارترين‌هاي آسيا قرار دارند. نمايندگان اين کشور با دو مقام قهرماني در سال‌هاي 2000 و 2001 و يک نايب قهرماني در سال 1999 توانسته‌اند در رده دوم قرار گيرند. بعد از ايران و کره‌جنوبي هم کشور قزاقستان با يک مقام قهرماني، سه نايب قهرماني و دو عنوان سومي در مکان بعدي اين رده‌بندي قرار دارند.

چين، قطر، عربستان سعودي، ژاپن و اندونزي ساير کشورهايي هستند که در 14 دوره قبلي اين مسابقات توانستند به يکي از مدال‌هاي رنگي دست پيدا کنند و در رده‌هاي چهارم تا هشتم قرار بگيرند.



دور مقدماتي چهاردهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني مردان باشگاه‌هاي آسيا از اول اريبهشت ماه با حضور 14 کشور ايران، کويت، امارات، تايوان، عراق، قطر، ازبکستان، لبنان، هند، چين، عمان، قزاقستان، مالديو و ژاپن برگزار مي‌شود؛ اين براي نخستين بار در طول تاريخ برگزاري اين مسابقات است که 14 تيم در مسابقات حاضر مي‌شوند.

* قدرت‌نمايي در ليگ و اطمينان خاطر به اهالي واليبال

قهرمان ليگ برتر ايران در سال 91 نماينده مازندران است که براي دومين سال پياپي بعد از قهرماني در ليگ برتر ايران در مسابقات باشگاه‌هاي آسيا حضور پيدا مي‌کند. اين تيم در اولين تجربه آسيايي خود به مقام سوم رسيد تا در جمع مدال‌آوران باشگاه‌هاي آسيايي قرار بگيرد.

در اين بين کاله با قدرت‌نمايي که در رقابت‌هاي ليگ برتر و به خصوص بازي‌هاي پلي‌آف داشت اطمينان خاطر بالايي را نصيب جامعه واليبال کرد تا در چهاردهمين دوره اين مسابقات که به ميزباني کشورمان برگزار مي‌شود به سکوي برتر دست يابد.

بهروز عطايي سرمربي اين تيم که سال‌ها براي رسيدن به قهرماني، در اين تيم مازندراني تلاش کرده، دومين ميدان آسيايي را براي قهرماني کاله مساعد مي‌بيند و به همين دليل بازيکنانش را براي رسيدن اين جايگاه آماده مي‌کند.

* آغاز تمرينات در غياب ملي‌پوشان و تعامل خوب با فدراسيون

بازيکنان اين تيم بعد از پايان ليگ، با استراحتي کوتاه از 7 فروردين ماه اردوي آماده‌سازي خود را برپا کردند تا در غياب بازيکنان ملي‌پوش خود تمرينات را برگزار کنند. آنها در اردوي اول خود تمرينات آمادگي جسماني، تکنيک‌هاي فردي، دريافت و سرويس را بيش از ساير تمرينات در دستور کار قرار دادند تا با اضافه شدن ملي‌پوشان خود در تهران، تمرينات تيمي و تاکتيک‌هاي خود را مرور کنند، البته اگرچه نبود بازيکناني همچون زريني، قرا، موسوي، محمودي، قائمي و غلامي در تمرينات کار مربيان اين تيم را سخت کرده، اما مسئولان اين تيم با همکاري با فدراسيون و براي موفقيت تيم ملي هرگونه همکاري را انجام دادند و طبق برنامه قرار شد اين بازيکنان که در اردوي تيم ملي حضور دارند از روز جمعه 22 فروردين ماه به تيم کاله ملحق شوند و به همراه تيم باشگاهي خود براي رقابت‌هاي باشگاه‌هاي آسيا آماده شوند.

* بازارگرد، محمدي‌نژاد و سجادي اضافه شدند؛ محمودي نرسيد

شهرام محمودي که يکي از بازيکنان کليدي تيم کاله در ليگ برتر بود به دليل مصدوميت کهنه‌اي که از مسابقات ليگ برتر دارد، در حال مداوا در اردوي تيم ملي است و نمي‌تواند تيم کاله را در رقابت‌هاي باشگاه‌هاي آسيا همراهي کند. اين بازيکن پشت خط‌زن که نبودش کادر مربيان کاله را دچار نگراني کرد بايد مدتي را به درمان مصدوميتش بپردازد و به همين دليل عطايي سرمربي اين تيم مهدي بازارگرد از پيکان تهران را جايگزين اين بازيکن کرد تا نبود محمودي به تيم مازندراني ضربه نزند، اما تيم کاله علاوه بر بازارگرد، از دو بازيکن کمکي ديگر هم در اين مسابقات بهره مي‌برد؛ محمدي‌نژاد از تيم پيکان و سجادي از تيم شهرداري تبريز که براي پر کردن خلأ اين تيم و براي موفقيت در رقابت‌هاي پيش ‌رو به همراه تيم کاله تمرين مي‌کنند.

به اين ترتيب عبادي‌پور، موسوي عراقي، محمدي‌نژاد، رنجبر، نريمان‌نژاد، پتکوويچ، زريني، قائمي، سجادي، جعفري، غلامي، عليزاده، بازارگرد و قرا، 14 بازيکن تيم کاله در رقابت‌هاي باشگاه‌هاي مردان آسيا هستند.

* بازي‌هاي تدارکاتي مناسب مقابل شاگردان ولاسکو و اکبري

آملي‌ها در راه آماده‌سازي خود 3 ديدار تدارکاتي هم با تيم‌هاي ملي بزرگسالان و زير 23 سال انجام دادند؛ نخستين بازي تدارکاتي کاله با تيم ملي بزرگسالان روز يکشنبه، 25 فروردين برگزاري شد. در اين مسابقه کاله که همه ملي‌پوشان خود را  شامل موسوي، قائمي، زريني و غلامي در اختيار داشت، توانست شاگردان ولاسکو را شکست دهد. شاگردان خوليو ولاسکو در ست اول 25 بر 18 پيروز شدند و ست‌هاي دوم تا چهارم را 25 بر 21،  25 بر 16 و 25 بر 22 واگذار کردند.

در پايان با توافق سرمربيان، ذخيره‌هاي دو تيم يک ست ديگر بازي کردند که در اين ست تيم ملي 25 بر 17 پيروز شد.

در دومين مسابقه باز هم آملي‌ها موفق شدند حريف خود را شکست دهند تا نشان دهند آمادگي بالايي براي افتخار آفريني در آسيا دارند. در ديدار دوم، کاله در حالي که بازيکنان ملي‌پوش خود را در اختيار داشت برابر تيم ملي به ميدان رفت و با نتيجه 3 بر 2 به پيروزي دست يافت. در اين بازي بهروز عطايي و بازيکنانش ست‌هاي اول، سوم و پنجم را با نتايج 25-16، 25-19 و 15-10 به سود خود به پايان رساندند و تيم ملي هم ست‌هاي دوم و چهارم را با نتايج 25-13 و 25-19 پيروز شد. تيم کاله همچون بازي گذشته با ترکيب پتکوويچ، قرا، موسوي، غلامي، قائمي، زريني و عليزاده به ميدان رفت. ضمن اينکه تيم ملي هم با همان ترکيب بازي اول يعني معروف، داودي، تشکري، احمدي، کشاورزي، فائزي و ظريف بازي را آغاز کرد. مربيان هر دو تيم هم در ست‌هاي مختلف همه بازيکنان خود را در ميدان به کار گرفتند.

سومين بازي تدارکاتي آملي‌ها هم برابر تيم ملي زير 23 سال با هدايت پيمان اکبري برگزار شد که در اين مسابقه تدارکاتي شاگردان پيمان اکبري موفق شدند با نتيجه 3 بر يک کاله را مغلوب کنند. در اين بازي بهروز عطايي و بازيکنانش تنها ست سوم را 25 بر 23 به سود خود به پايان رساندند و پيمان اکبري و تيم ملي زير 23 سال هم در ست‌هاي اول، دوم و چهارم با نتايج 28-26،26-24 و 25-21 پيروز شدند.

* کار آسان در مرحله مقدماتي و راه طولاني براي قهرماني

در اين بين برگزاري اين مسابقات با حضور 13 تيم حساسيت خاصي به اين مسابقات داده است، چراکه پيش از اين رقابت‌هاي آسيايي با حضور 8 تيم برگزار مي‌شد، همين موضوع کار تيم‌ها را براي رسيدن به جام قهرماني سخت‌تر مي‌کند و به اين ترتيب نماينده کشورمان هم در اين مسابقات بايد براي بالا بردن جام قهرماني و نگاه داشتن آن در ايران تلاش بسياري کند.

کاله در دور مقدماتي در گروه A با تيم‌هاي امارات و تايوان هم‌گروه است و به نظر مي‌رسد اين تيم در دور مقدماتي مسابقات کار چندان سختي را در پيش نخواهد داشت. تيم کويت هم که نتوانست خود را به تهران برساند و مسئولان اين تيم را از حضور در مسابقات حذف کردند و به اين ترتيب گروه نخست اين مسابقات سه تيمي شد.

* تفکرات انتقامي آملي‌ها و گروه‌بندي مسابقات

آملي‌ها در روز نخست و از ساعت 17 در سالن 12 هزار نفري آزادي بايد برابر نماينده تايوان قرار بگيرند. پس از آن و در بازي دوم تيم کاله باز هم از ساعت 17 برابر نماينده امارات صف‌آرايي مي‌کند.

نماينده کويت هم نتوانست خود را به تهران برساند و مسئولان برگزاري مسابقات حضور اين تيم را در مسابقات منتفي دانستند و اعلام کردند اين رقابت‌ها با 13 تيم بر طبق همان برنامه اعلام شده بدون تغيير برگزار خواهد شد.

به اين ترتيب به دليل نيامدن تيم کويت که در گروه "الف" اين رقابت‌ها قرار دارد، تيم کاله مازندران، نماينده کشورمان در روز سوم (سه‌شنبه)  اين رقابت‌ها استراحت دارد و اين مسابقات با حضور 13 تيم آسيايي در ورزشگاه 12 هزار نفري آزادي تهران برگزار مي‌شود.

آملي‌ها در دومين حضور خود مي‌خواهند نشان دهند که در دوره گذشته روي يک اتفاق عنوان قهرماني را از دست دادند؛ به همين دليل در اين دوره با تفکراتي انتقامي به مصاف حريفان مي‌روند براي ماندن جام در ايران تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

نماينده‌هاي ايران براي حضور در مسابقات آسيايي معمولا مشکلاتي را با فدراسيون يا تيم‌هاي ملي داشتند، اما اين بار به نظر مي‌رسد همه چيز آرام است و آملي‌ها مي‌توانند بدون هيچ گلايه و اعتراضي وارد ميدان آسيايي شوند و براي ايران افتخارآفريني کنند.

طبق برنامه اين مسابقات در 4 گروه در مرحله مقدماتي برگزار مي‌شود که گروه‌بندي تيم‌ها به شرح زير است:

گروه A: امارات، تايوان و ايران (کاله مازندران)

گروه B: عراق، قطر و ازبکستان

گروه C: لبنان، هند و چين

گروه D: عمان، قزاقستان، مالديو و ژاپن

* جدول مدال‌آوران مسابقات واليبال قهرماني مردان باشگاه‌هاي آسيا به شرح زير است:

1999: چين - کره جنوبي – ايران(پيکان)

2000: کره جنوبي – ايران(پيکان)  – چين

2001: کره جنوبي – ژاپن – چين

2002: ايران(پيکان)  – ايران(صنام) – قزاقستان

2004: ايران(صنام) – ايران(پيکان) - قزاقستان

2005: قزاقستان – ايران(سايپا) – چين

2006: ايران(پيکان)  – قزاقستان - اندونزي

2007: ايران(پيکان)  – عربستان صعودي – قطر

2008: ايران(پيکان) – قزاقستان - ژاپن

2009: ايران(پيکان)  – عربستان صعودي - قطر

2010: ايران(پيکان)  – قطر – ژاپن

2011: ايران(پيکان) – قزاقستان - چين

2012: قطر – چين – ايران (کاله مازندران)

+ نوشته شده در  شنبه سی و یکم فروردین ۱۳۹۲ساعت 20:30  توسط احمد  | 

تیم والیبال کاله مازندران در دومین بازی تدارکاتی خود مقابل تیم ملی والیبال ایران پیروز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال کاله مازندران که به عنوان نماینده کشورمان در رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا شرکت می کند امروز سه شنبه 27 فروردین ماه در دومین بازی تدارکاتی اش مقابل تیم ملی والیبال کشورمان در حالی که بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار داشت به میدان رفت و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافت. این تیم که به عنوان نماینده ایران در مسابقات باشگاه های مردان آسیا شرکت می کند دومین بازی خود برابر ملی پوشان را با پیروزی تمام کرد تا برای حضور در این مسابقات به آمادگی بالایی برسد. در این بازی بهروز عطایی و بازیکنانش ست های اول، سوم و پنجم را با نتایج 25-16، 25-19 و 15-10 به سود خود به پایان رساندند و تیم ملی هم ست های دوم و چهارم را با نتایج 25-13 و 25-19 پیروز شد. تیم کاله همچون بازی گذشته با ترکیب پتکوویچ، قرا، موسوی، غلامی، قائمی، زرینی و علیزاده به میدان رفت. ضمن اینکه تیم ملی هم با همان ترکیب بازی اول یعنی معروف، داودی، تشکری، احمدی، کشاورزی، فائزی و ظریف بازی را آغاز کرد. مربیان هر دو تیم هم در ست های مختلف همه بازیکنان خود را در میدان به کار گرفتند.

رقابتهای والیبال قهرمانی باشگاههای مردان آسیا از 1 تا 9 اردیبهشت ماه با حضور 14 تیم در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار و تیم کاله به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حاضر می شود.

+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و هفتم فروردین ۱۳۹۲ساعت 21:1  توسط احمد  | 

کاله در اولین دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی با در اختیار داشتن ملی پوشانش 3 بر یک پیروز شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون وایبال، تیم والیبال کاله مازندران که خود را به منظور شرکت در رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا آماده می کند، عصر امروز یکشنبه 25 فروردین در حالی که همه ملی پوشان خود را  شامل موسوی، قائمی، زرینی و غلامی در اختیار داشت در اولین دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی والیبال کشورمان به میدان رفت.
شاگردان خولیو ولاسکو در ست اول 25 بر 18 پیروز شدند و ست های دوم تا چهارم را 25 بر 21،  25 بر 16 و 25 بر 22 واگذار کردند.
در پایان با توافق سرمربیان، ذخیره های دو تیم یک ست دیگر بازی کردند که در این ست تیم ملی 25 بر 17 پیروز شد.
لازم به ذکر است، شهرام محمودی به دلیل مصدومیت نمی تواند تیم کاله مازندران را در رقابت های باشگاه های مردان آسیا همراهی کند و در اردوی تیم ملی به مداوای خود می پردازد.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم فروردین ۱۳۹۲ساعت 1:31  توسط احمد  | 

یاران کاله آمل : پس از پشت سر گذاشتن یک فصل سخت از رقابت های لیگ برتر والیبال که با قهرمانی تیم محبومان کاله خاتمه یافت ، در صدد شدیم تا نظر شما یاران کاله و تمام بازدیدکنندگان محترم این وبلاگ را نسبت به سطح عملکردمان در فصلی که گذشت جویا شویم ، بر همین اساس نظر سنجی ای در قسمت چپ وبلاگ قرار دادیم .

از تمام کسانی که از این وبلاگ در فصل گذشته دیدن کردند خواهش میکنیم تا در نظرسنجی ما شرکت کنند و هر آنچه نظر واقعی شان در خصوص این وبلاگ است را بیان کنند.

هریک از دوستان هم که اگر نقطه نظری در خصوص مطلوبیت ها و یا ضعف این وبلاگ در ذهن دارند لطفآ در قسمت نظرات همین پست ارائه کنند. تا ما هم به یک جمع بندی درست برسیم.

با تشکر

دوستدار شما < احمد قالی چی >

+ نوشته شده در  شنبه هفدهم فروردین ۱۳۹۲ساعت 21:37  توسط احمد  | 

مازندلیگ : قرعه کشی رقابت های والیبال جام باشگاه های آسیا انجام شد و طی آن تیم کاله آمل نماینده کشورمان در این دوره از رقابت ها حریفان خود را شناخت.

http://www.blogfa.com/photo/k/kallehsport.jpg

به گزارش مازندلیگ تیم والیبال کاله آمل در این دوره از رقابت ها در گروه A با تیم های کویت ، امارات و چین تایپه همگروه شد. در گروه B نمایندگان قطر ، ازبکستان و عراق قرار گرفتند.

در گروه C تیم های چین ، هند و لبنان و در نهایت در گروه D نمایندگان قزاقستان ، ژاپن ، عمان و مالدیو قرار گرفتند.

این رقابت ها با حضور 14 تیم در چهار گروه و به میزبانی ایران در اردیبهشت برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است تیم کاله آمل سال گذشته نیز بعنوان نماینده ایران در این بازی ها در کشور چین حضور داشته و موفق به کسب مقام سومی آسیا گردید.

+ نوشته شده در  شنبه هفدهم فروردین ۱۳۹۲ساعت 16:57  توسط احمد  | 

برای قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های آسیا می‌کوشیم

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: با تمام قدرت برای قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های آسیا می‌کوشیم.

خبرگزاری فارس: برای قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های آسیا می‌کوشیم

بهروز عطایی پیش ازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به تمرینات آماده‌سازی کاله مازندران برای مسابقات قهرمانی والیبال بزرگسالان باشگاه‌های‌ آسیا بیان داشت: این مسابقات از ماه آینده در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: تمرینات تیم و مراحل آماده‌سازی از هشتم فروردین آغاز شده است.

عطایی در مورد افزوده شدن یار کمکی به جمع بازیکنان کاله مازندران یادآور شد: علی سجادی که سال‌های گذشته نیز با تیم ما بازی می‌کرد به عنوان بازیکن کمکی در دور نخست تمرینات شرکت دارد.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه دور دوم تمرینات تیم‌ در تهران آغاز می‌شود، تصریح کرد: در این اردو سعی داریم بازیکنان حاضر در تیم ملی والیبال بزرگسالان و بازیکنان کمکی به ما ملحق شوند.

وی با تاکید اینکه در لیست 20 نفره خود به AVC اسامی کامل بازیکنان کمکی خود را اعلام کردیم تا هر زمانی که احساس نیاز کردیم از آنها بهره بگیریم، اذعان داشت: ما تنها از ملی‌پوشان تیم کاله می‌توانیم در مسابقات آسیایی استفاده کنیم و از دیگر ملی‌پوشان بزرگسال استفاده نمی‌کنیم، و نام آنها نیز در لیست 20 نفره ما نیامده است.

عطایی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شنیده‌ها حاکی است ولاسکو سرمربی خارجی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان اجازه حضور شهرام محمودی را در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا نمی‌دهد، گفت: محمودی بازیکن پشت خط زن ما، دیرتر از دیگر ملی‌پوشان به جمع بازیکنان کاله می‌آید و از این بازیکن موثر در این رقابت‌ها، استفاده می‌کنیم.

وی در پایان اذعان داشت: با تمام قدرت برای قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های آسیا می‌کوشیم تا این بار، در خانه بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر برده و به رقابت‌های جهانی اعزام شویم.


+ نوشته شده در  پنجشنبه پانزدهم فروردین ۱۳۹۲ساعت 17:10  توسط احمد  | 

عادل غلامی بعد از 2 سال به تیم ملی برگشته تا احتمالا جانشین نادی باشد در تیم ملی والیبال.

به گزارش خبرآنلاین ؛ عادل غلامی دوباره به تیم ملی والیبال گشت.بعداز دوسال دوری.او که به خاطر مصدومیت اردو را ترک کرد و بعد هم با سوءتفاهمی که پیش آمد ،کنار ماند.سرعتی زن تیم کاله که در این فصل برای تیمش سنگ تمام گذاشت،یک روز بعداز قهرمانی تیمش در لیگ برتر، در مذاکره با خولیو ولاسکو همه سوءتفاهمات را پاک کرد.او که خودش را سرباز وطن می داند،بعداز آشتی با سرمربی تیم ملی ازچهارشنبه هفتم فروردین ماه با شروع اردوی تیم ملی با تیم تمرین می کند. او درباره حضور در اردوی ملی می گوید:«شنبه بعداز فینال با ولاسکو جلسه ای داشتم که خیلی خوب بود.من و ولاسکو درباره مشکلی که پیش امده بود صحبت کردیم. صحبت های خیلی خوبی بود.خدا را شکر با رفع سوءتفاهمات شرایط حضورم در تیم ملی فراهم شد.»کاپیتان والیبال کاله حالا حس خوبی دارد:«بعداز دوسال دوری از تیم ملی،برگشتن به اردو حس خوبی دارد.همه تلاشم را هم بکار می برم تا در لیست تیم برای لیگ جهانی باشم.هر چه قسمت باشد همان می شود.اما همین که در اردوی تیم ملی باشم برایم خوشحال کننده است.»سال 91 که به قول بازیکن کاله برایش خوب شروع شد،ظاهرا شیرین تر هم تمام می شود:« سال 91 برایم سال خیلی خوبی بود. خوب شروع شد ، دومین قهرمانی کاله در لیگ برتر آن را شیرین کرد و فکر می کنم حالا با حضورم در اردوی تیم ملی به یادماندنی تمام می شود.»او از تمرین در اردوی تیم ملی حالا دو هدف دارد:«من سالهای قبل هم در تیم ملی بازی کرده ام.تجربیات خوبی هم دارم.اگر خودم را را باور نداشته باشم که پیشرفت نمی کنم.من همه تلاشم را بکار می برم تا اول در ارنج تیم ملی قرار بگیرم و بعد هم برای لیگ جهانی فیکس شوم.هرچند بازیکنان خوبی در پست من هستند اما من کار خودم را انجام می دهم.»کاپیتان والیبال کاله آمل دلیل باخت تیمش در بازی اول فینال لیگ برتر را به غرور ربط می دهد:«بعداز بازی نیمه نهایی که با برد پیکان به فینال رسیدیم.متاسفانه بچه ها مغرور شدند. وقتی خبر مصدومیت نیکی نیکولوف بازیکن بلغار متین ورامین را شنیدیم،غرور کاذب باعث شد تا خودمان ار از پیش قهرمان بداینم. همین مساله در بازی اول فینال به ما لطمه زد و 3 – یک به متین باختیم.اما ما در بدترین شرایط با فاصله کمی باختیم.دوباره خودمان را باور کردیم.آمار به ما کمک کرد تا بدانیم در روز خودمان می توانیم برنده بازی دوم باشیم.البته کادر فنی و مسئولان باشگاه هم بچه ها را از نظر ذهنی آماده کردند.با بازسازی روحیه دوباره کاله همان کاله قدیمی شد.»برای او باخت به متین ،خاطره تلخ باخت به ژاپن در فینال بازیهای آسیایی را تداعی کرد:« تجربه این اتفاق را قبلا داشتم.در بازیهای آسیایی 2010 گوانگژو.ما فینال در زمین به ژاپن نباختیم،بلکه وقتی در نیمه نهایی برنده شدیم و به فینال رسیدیم،خودمان را قهرمان می دانستیم. در حالی که ژاپن به سختی از کره گذشت . آنها برای فینال آماده بودند اما ما شرایط مساعدی نداشتیم.فکر می کردیم بازی راحتی داریم ولی به دیوار سختی خوردیم و باختیم.» به گفته غلامی تیمش برای برد بازی دوم هم قسم شد:«ما برای جبران باخت اول،هم قسم شدیم.ما برای شاد کردن مردم استان مجبور به پیروزی بودیم وبس.خوشحالم بدون دادن یک ست برنده شدیم و قهرمان .از همه مهمتر اینکه دل مردم استان را شاد کردیم. مردمی که آن شب تا ساعت سه نیمه شب در آمل جشن قهرمانی برایمان گرفته بودند.»

+ نوشته شده در  چهارشنبه چهاردهم فروردین ۱۳۹۲ساعت 12:37  توسط احمد  | 

مازندلیگ : تمرینات تیم ملی والیبال ( بزرگسالان ) برای آماده سازی هر چه بهتر در جهت حضور در مسابقات لیگ جهانی والیبال در سالن آزادی تهران آغاز شده و بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر خولیو ولاسکو سرمربی آرژانتینی خود دنبال میکنند. همچنین تیم ملی زیر 23 یال هم تمرینات خود را از هفتم فروزدین زیر نظر پیمان اکبری آغاز کرده اند.

خبرگزاری فارس: دعوت والیبالیست آملی به اردوی تیم ملی زیر 23 سال

در میان بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم های ملی نام 4 بازیکن مازندرانی به چشم میخورد. در تیم ملی بزرگسالان عادل غلامی کاپیتان تیم والیبال کاله پس از مدتی دوری از ترکیب تیم ملی با درخشش در مسابقات لیگ برتر ، ولاسکو را مجاب کرد تا دوباره به او اعتماد کند. همچنین علیرضا جدیدی سرعتی زن آملی تیم والیبال باریج اسانس کاشان با بازی های خوب توانست خود را در لیست دعوت شدگان ولاسکو قرار دهد.

همچنین در تیم ملی امید هم رضا قرا پشت خط زن تیم کاله و مجتبی میرزاجانپور بازیکن بابلی تیم متین حضور دارند. که آنها هم با نظر پیمان اکبری به جمع اردو نشینان پیوستند.

به گزارش مازندلیگ سعید شیرود دیگر بازیکن ماندرانی تیم ملی امید هم با نظر اکبری از ترکیب تیم کنار گذاشته شد.

+ نوشته شده در  دوشنبه دوازدهم فروردین ۱۳۹۲ساعت 17:18  توسط احمد  | 

یاران کاله : با توجه به نزدیکی تاریخ مقرر برای تیم های شرکت کننده در جام باشگاه های آسیا باشگاه کاله هنوز بطور رسمی لیست خود را در رسانه ها اعلام نکرده اما این وبلاگ پیش بینی خود را به این صورت اعلام میکند. قابل توجه است که لیست تیم ها میتواند بیشتر از 12 بازیکن باشد.

پاسور :

پتکوویچ - صابر نریمان نژاد

قطر پاسور :

مهدی بازار گرد - رضا قرا - شهرام محمودی

دریافت کننده ها :

فرهاد قائمی - حمزه زرینی - علی سجادی - حمید جعفری - میلاد عبادی پور - علی مباشری

سرعتی زن :

سید محمد موسوی - عادل غلامی - مهدی رنجبر - علی علی پور

لیبرو :

عبدالرضا علیزاده - علی حسین

لازم است تکرار شود که این لیست تنها پیش بینی این وبلاگ است و هیچ رسمیتی ندارد ! در میان بازیکنان ذکر شده تنها حضور علی سجادی بعنوان یار کمکی قطعی شده و این بازیکن به مدت 2 روز است که با تیم کاله تمرین میکند. همچنین باید عنوان کرد که نام برخی بازیکنان تنها برای پر شدن لیست تیم به کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام میشود و حضور آنها در ترکیب تیم قطعی نیست.

+ نوشته شده در  شنبه دهم فروردین ۱۳۹۲ساعت 23:14  توسط احمد  | 

بازگشت دوباره کاپیتان کاله به تیم ملی / دعوت دوباره عادل غلامی به تیم ملی والیبال

با اتمام تمرینات آماده سازی نخستین گروه از دعوت شدگان به تیم ملی والیبال که عصر روز یکشنبه پایان یافت، لیست دوم ولاسکو امروز و فردا با دعوت از بازیکنان چهارتیم حاضر در مرحله پایانی لیگ برتر وارد مرحله اصلی خود در راه حضور در لیگ جهانی خواهد شد

به گزارش گل gol.ir تاریخ این مرحله از اردو از سوی ولاسکو روز 8 فرودردین ماه تعیین شده است. نکته مهم در مورد دعوت شدگان جدید به اردوی تیم ملی است و همانگونه که قبلا سایت گل خبر داده بود، شوک دیگری در راه است و سرمربی تیم ملی به جز علیرضا نادی قصد کنار گذاشتن بازیکنان سرشناس دیگری از تیم ملی را دارد.

بر اساس منابع آگاه به احتمال فراوان در میان دعوت شدگان مرحله دوم از حمزه زرینی خبری نخواهد بود که از سال 2005 بطور مداوم پیراهن شماره 7 را بر تن داشته است . شاید هم یکی دو بازیکن دیگر نیز دعوت نشوند که تا 48 ساعت آینده باید منتظر بود.

http://iranvolleyball.com/images//Content/Contents/PicService/633c96bc-41ba-40a4-9fa3-c64a01ac3927/IMG_9222%20copy.jpg


بازگشت دوباره کاپیتان کاله به تیم ملی
یکی از اتفاقات مهم در لیست جدید ولاسکو دعوت دوباره عادل غلامی ملی پوش آملی بعد از دو سال دوری به تیم ملی است که خبری در نوع خود جالب محسوب می شود. کاپیتان کاله که در دو سال اخیر نقش غیر قابل انکاری در قهرمانی تیمش در لیگ برتر داشته است، بعد از آنکه دو سال پیش در آستانه مسابقات انتخابی لیگ جهانی و بازی با چین بدلیل مصدومیت و ترک اردو از چشم ولاسکو افتاد، حالا پس از جلسه ای که با وساطت سرپرست تیم ملی با او داشت مجددا به تیم ملی بر می گردد تا در غیاب نادی بتواند زوج خوبی برای محمد موسوی باشد. به جای زرینی نیز قرار است بازیکنان جوانی چون پوریا فیاضی و فرهاد قائمی در پست قدرتی دریافت کننده در لیگ جهانی ظاهر شوند. در این پست هر چند میرزاجانپور هم می تواند یک بازیکن اصلی به شمار رود ولی مشکلات و حاشیه آفرینی اش در جریان فینال لیگ برتر مطمئنا ولاسکو را دچار تجدید نظر خواهد کرد .

مراقبت ویژه از محمودی

بحث همراهی ملی پوشان تیم کاله در مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا نیز از جمله دیگر دغدغه های ولاسکو در همزمانی این بازی ها با اردوی اصلی تیم ملی است. اما سرمربی تیم ملی اگرچه در این خصوص معتقد به نشست مشترک با سرمربی کاله در این زمینه شده است ولی ظاهرا به جز شهرام محمودی با حضور بقیه ملی پوشان در تمرینات این تیم مخالفتی ندارد. در مورد محمودی هم گفته می شود دلیل احتیاط سرمربی تیم ملی به آسیب دیدگی این بازیکن مربوط می شود که با توجه به نقش کلیدی اش در تیم ملی و بازی های خوبی که در مرحله پایانی لیگ داشت باعث شده تا ولاسکو خواستار مراقبت ویژه ای از ستاره تیمش در جریان مسابقات انتخابی لیگ جهانی شود. هر چند این بازیکن نیز به گفته امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی در شروع مسابقات آسیایی می تواند به ترکیب کاله نماینده ایران اضافه شود.


+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و نهم اسفند ۱۳۹۱ساعت 1:4  توسط احمد  | 

قهرمانی کاله عیدی مردم مازندران / به گونه‌ای خود را آملی می‌دانم.

خبرگزاری فارس: لیبروی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه با شایستگی جام قهرمانی را بالای سر بردیم، گفت: قهرمانی کاله عیدی خوبی برای سال جدید به مردم مازندران و شهرستان آمل بود.

خبرگزاری فارس: قهرمانی کاله عیدی مردم مازندران/ با شایستگی جام را بردیم

عبدالرضا علیزاده پس از پیروزی کاله مازندران در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: برای سومین سال در کاله مازندران حضور دارم و به گونه‌ای خود را آملی می‌دانم.

وی افزود: این تیم از عوامل فنی، مسئولان و هواداران باتعصب و حرفه‌ای سود می‌برد که از رمز‌های موفقیت این تیم هستند.

علیزاده با اشاره به اینکه این قهرمانی ارزشمند کاله را تقدیم همه مازندرانی‌ها و به ویژه آملی‌ها می‌کنیم، تصریح کرد: همیشه هواداران و والیبال‌دوستان در هر شرایطی پشت سر تیم بودند و با حمایت بی‌امان خود حتی در اوایل لیگ برتر امسال که دچار مشکلاتی شدیم به ما کمک کردند تا خود را به شرایط ایده‌آل برسانیم.

این والیبالیست ملی‌پوش سابق کشورمان یادآور شد: در بازی مقابل متین در تهران همه زحمت کشیدند، متین نیز تیمی قدرتمند و پرمهره بود که در بازی‌های لیگ برتر هر تیمی با آن مشکل داشت.

علیزاده ادامه داد: با توجه به اینکه بازی رفت دور فینال مقابل این تیم را شکست خوردیم در بازی دوم دچار استرس خاصی بودیم اما با بازی استثنایی خود نشان دادیم کاله مقتدرانه در لیگ برتر گام برمی‌دارد و با اجرای اطلاعات آنالیز و دستورات کادر فنی توانستیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

وی با ابراز اینکه حدود 3 هزار آملی در سالن 12 هزار نفری آزادی ما را تنها نگذاشتند و با ما بودند، گفت: عیدی خوبی به همه هواداران دادیم و خدا را شکر می‌کنم زحمات و دلسوزی‌های آنها نیز به ثمر نشست.

بازیکن تیم والیبال کاله مازندران عنوان کرد: با این تیم یک مقام سومی لیگ برتر و دو نشان قهرمانی را تجربه کردم و در بازی‌های گذشته نیز توانستیم با کاله سومی آسیا را از ان خود کنیم.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و ششم اسفند ۱۳۹۱ساعت 23:41  توسط احمد  | 

خبرگزاری فارس: مردم آمل پس از قهرمانی تیم والیبال کاله مازندران در لیگ برتر کارناوال شادی به راه انداختند.

خبرگزاری فارس: کارناوال شادی آملی‌ها پس از قهرمانی تیم والیبال کاله

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، امشب یکی از شب‌های به یادماندنی آملی‌ها در پایان سال 1391 بود که در آن والیبال کاله مازندران توانست برای دومین سال پیاپی قهرمانی خود در لیگ برتر باشگاه‌های کشور را تکرار کند و به مسابقات آسیایی صعود کند.

کاله مازندران که در دومین دیدار مقابل متین ورامین از ساعت 17 امروز درخشش کم‌نظیری داشت، توانست در پایان با نتیجه سه بر صفر جام قهرمانی را بار دیگر از تهران به مازندران بیاورد.

شاگردان بهروز عطایی که امسال فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند، توانستند با غیرت و نمایش توانمندی‌های خود، بار دیگر نشان دهند که قدرت والیبال مازندران به دیگر استان‌های کشور برتری دارد.

پس از پایان بازی سخت کاله مازندران و متین ورامین که با قهرمانی آملی‌ها همراه بود؛ مردم این شهرستان شادی آخرین روز سال گذشته را در روزهای پایانی اسفند تکرار کردند و کارناوال شادی به راه انداختند.

در این گردهمایی چند هزار نفری آملی‌ها که در آن از پیر تا جوان و مرد و زن حضور داشتند مردم با توزیع شیرینی و شربت این افتخار بزرگ را به یکدیگر تبریک می‌گفتند.

کارناوال خودوریی و شادی مردم با پرچم این تیم از میدان 17 شهریور تا میدان قائم خیابان امام خمینی(ره) ادامه داشت و در برخی از مناطق ترافیک و تردد سنگین چند ساعته را منجر شد.

مردم از صعود تیم‌شان به مسابقات قهرمانی والیبال آسیا که اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی تهران در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود، بسیار خرسند بودند و از مسئولان این تیم خواستند، همانطور که انها با قدرت و صلابت ملی‌پوشان و والیبالیست‌های این تیم را حمایت می‌کنند؛ به فکر حضور در جام قهرمانی والیبال باشگاه‌های جهان باشند.

این تجمع و شادی مردم آمل تا نیمه‌های شب نیز ادامه داشته و گروهی از هواداران کاله با لباس متحدالشکل منتظر بازیکنان، کادر فنی و هواداران این تیم هستند.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه بیست و ششم اسفند ۱۳۹۱ساعت 0:39  توسط احمد  | 

یاران کاله : به گزارش سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اورمیه از سوی مدیر عامل باشگاه  جناب آقای رسول اصغرزاده  کسب  مقام قهرمانی تیم  والیبال کاله آمل (مازندران)  را به تمامی اهالی و علاقه مندان به والیبال استان مازندران و شهر آمل، همچنین مدیرعامل تیم جناب آقای سلیمانی، اعضای کادر فنی و بازیکنان کاله ودو بازیکن اورمیه ای کاله آمل (عبدالرضا علیزاده و میلاد عبادی پور ) که در کسب سکوی قهرمانی
در دو سال پیاپی نقش بسیار مهمی را ایفا کردند تبریک گفت. و برای این باشگاه در سایر عرصه های ورزشی  آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

 

37 تبریک کسب مقام قهرمانی تیم کاله آمل از سوی مدیر عامل باشگاه شهرداری اورمیه

 

*گفتنی است به دعوت رسمی رئیس محترم فدراسیون والیبال ( آقای داورزنی) ، مدیر عامل و قائم مقام باشگاه رسول اصغرزاده و صمد اشرفی از نزدیک نظاره گر بازی فینال در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی بودند.


وبلاگ یاران کاله آمل به نوبه خود از این اقدام پسندیده مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه تقدیر و تشکر میکند.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و ششم اسفند ۱۳۹۱ساعت 0:35  توسط احمد  | 

                                           < حالا حالا ها قهرمانیم >

مازندلیگ: تیم والیبال کاله مازندران برای دومین سال پیاپی به عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال کشور دست یافت.

به گزارش مازندلیگ، دومین دیدار از فینال رقابت های لیگ برتر والیبال کشور امشب در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران بین تیم های کاله مازندران و متین ورامین برگزار و طی آن نماینده شایسته مازندران در 3 ست پیاپی حریف خود را شکست داد و با توجه به پیروزی 3 بر یک نماینده ورامین در بازی رفت، کاله مازندران عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.

شاگردان بهروز عطایی در این دیدار موفق شدند با نتایج 27 بر 25 ،  32 بر 30 و 25 بر 23 حریف خود را از پیش رو بردارند و با اقتدار بر بام والیبال ایران قرار بگیرند.

در ست اول تیم کاله در تمام لحظات از حریف خود جلو زد. بازیکنان بهروز عطایی زودتر از متین با کسب امتیاز 8 و 16 به وقت استراحت فنی رسیدند اما این در حالی بود که آملی ها روند مثبت خود را ادامه دادند تا در ست اول 27-25 حریف خود را شکست دهد.

در این بین ورامینی ها که می دانستند رسیدن به قهرمانی شان در حال به خطر افتادن است در ست دوم زودتر و با قدرتنمایی بازیکنانی همچون تاجر، میرزاجانپور و فتحعلی پا به پای بازیکنان آملی امتیاز گرفتند تا متینی ها باشند که زودتر به عدد 8 می رسند. اما کاله که شرایط را کمی سخت دید تاکتیک خود را عوض کرد و به دنبال آن امتیازات را یکی پس از دیگری به دست آورد تا در پایان این ست هم کاله به لطف بازیکنانی همچون زرینی، موسوی و قائمی با نتیجه 32-30 این ماراتن را به سود خود پایان دهد.


اما در ست سوم که ست سرنوشت ساز برای دو تیم بود تیم متین ابتدا با قدرت شروع کرد و زودتر از حریفش به امتیازات 8 و 16 رسید اما این بازیکنان آملی بودند که از تجربه بالای خود در این لحظات حساس استفاده کردند و با جبران امتیازات از دست رفته پیروزی در این ست با نتیجه 25بر 23 را از آن خود کردند تا در نهایت علاوه بر پیروزی در این بازی، عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال را هم به دست آورد.

کاله مازندران در حالی به دومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر والیبال کشور دست یافت که از سوی بیش از 4000 نفر تماشاگر آملی مورد حمایت همه جانبه قرار گرفته بود.

گفتنی است، در دردیدار رده بندی نیز تیم پیکان تهران موفق شد با کسب برتری 3 بر 2 برابر سایپا البرز و بدست آوردن دومین پیروزی خود، عنوان سومی مسابقات را از آن خود کند.

به این ترتیب در پایان رقابت های لیگ برتر والیبال سال 1391 ، تیم های کاله مازندران، متین ورامین، پیکان تهران و سایپا البرز به ترتیب در مکان های اول تا چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند.

 

به گزارش مازندلیگ، تیم بسکتبال کاله مازندران نیز در هفته جاری موفق شد به مقام قهرمانی لیگ دسته یک کشور دست یابد و به لیگ برتر بسکتبال کشور راه یابد
 

جدول نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال سال 1391 :


1- کاله مازندران
2- متین ورامین
3- پیکان تهران
4- سایپا البرز
5- شهرداری ارومیه
6- پیشگامان کویر یزد
7- میزان خراسان
8- باریج اسانس کاشان
9- آلومینیوم المهدی بندرعباس
10- شهرداری تبریز
11- نوین کشاورز
12- بازرگانی جواهری گنبد


سایت خبری تحلیلی مازندلیگ، کسب این پیروزی بزرگ را به جامعه ورزش استان مازندران و علی الخصوص علاقه مندان به والیبال تبریک عرض می نماید.


+ نوشته شده در  شنبه بیست و ششم اسفند ۱۳۹۱ساعت 0:20  توسط احمد  | 

مازندلیگ : به گزارش مازندلیگ و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران، ورامینی‌ها بازی رفت فینال را به سود خود تمام کردند. برخلاف پیش بینی بسیاری از کارشناسان که شانس بیشتری را برای برد کاله قائل بودند، بازی منسجم و فراتر از حد انتظار شاگردان کارخانه، متین را پیروز کرد.

ضعف در دریافت یعنی همان پاشنه آشیل تیم کاله در فینال هم گریبان این تیم را گرفت تا با درخشش میرزاجانپور و تاجر و آبشارهای قدرتی آنها، شیرازه تدافعی کاله فرو بریزد. حتی تدبیر عطایی سرمربی کاله و تعویض زرینی با عبادی‌پور هم جواب نداد تا در نهایت بازی با نتیجه 3 بر یک به سود متین تمام شود.

حالا نتیجه بازی دوم این دو تیم از حساسیت دوچندانی برخوردار است. متین در یک قدمی قهرمانی قرار دارد. با این حال ستارگان کاله هم از جان و دل مایه می‌گذارند تا جام طلای فصل قبل را با نقره تعویض نکنند. عطایی سرمربی تیم والیبال کاله در کنفرانس خبری بعد از بازی اول با اطمینان از جبران نتیجه در بازی برگشت خبر داد و گفت: ما می‌توانیم در بازی برگشت نتیجه را جبران کنیم. اختلاف پوئن‌های ما با متین حدود 4 امتیاز است و مطمئن باشید که تیم من توانایی جبران نتیجه را دارد.

کارخانه سرمربی تیم والیبال متین ورامین که پس از پیروزی در بازی رفت دوست نداشت به کنفرانس خبری برود و در نهایت با اصرار مسئولان راضی به این کار شد نیز می‌گوید اعتبار 30 سال مربیگری خود را برای قهرمانی متین ورامین گذاشته است. او تاکید می‌کند: متین نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند. من تجربه 30 سال حضورم در والیبال را امسال در ورامین گذاشتم تا این تیم قهرمان شود. تماشاگران ورامینی برگ برنده تیم ما هستند که از ورامین تا سالن 12هزار نفری آزادی برای پشتیبانی از متین آمدند. ان‌شاءالله با حمایت آنها جشن قهرمانی را می‌گیریم.

دیدار رفت فینال لیگ برتر والیبال اگر چه به سبب حساسیت زیاد بازی پرجاذبه‌ای از آب درآمد اما هیچ یک از دو تیم کیفیت مورد انتظار را از خود ارائه ندادند. به ویژه بازیکنان ملی پوش دو تیم نتوانستند در حد و اندازه خود ظاهر شوند. کاملا محسوس بود که بازیکنان می‌خواهند تا فراتر از حد انتظار کار کنند و همین موضوع آمار اشتباه فردی آنها را بالا می‌برد.

حاشیه‌ها و بداخلاقی‌های لیگ نیز حتی در بازی فینال با همه تدابیر نیروهای امنیتی تمام نشد. پرتاب مواد محترقه از سوی تماشاگران ورامینی حاضر در سالن به سوی خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی موجب شد تا وی از سالن والیبال آزادی فرار کند و با عصبانیت و پای پیاده راهی هتل شود. حتی محمود افشاردوست دبیر فدراسیون و امیدوار حاتمی نیز نتوانستند او را متقاعد کنند که به سالن برگردد.

تدابیر نیروهای حراست وزارت ورزش برای کنترل مسابقه نیز بار دیگر ماست را شور کرد. محدودیت برای حضور خبرنگاران خانم و توقیف کارت خبرنگاری سازمان برخی از آنها و همچنین محدود کردن فعالیت عکاس‌های خبری موجب شد تا اهالی رسانه نیز نتوانند با فراغ بال به کار خود برسند. البته روابط عمومی فدراسیون والیبال خیلی خوب شرایط را مدیریت کرد تا با نظم بسیار خوبی برنامه کنفرانس خبری مربیان دو تیم برگزار شود.

بازی برگشت فینال فردا(جمعه) از ساعت 17 در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود. قرار است تا امسال سنت شکنی کنند و بر خلاف دوره های گذشته مراسم اهدای کاپ و اهدای مدال را در زمین مسابقه انجام دهند.

بازی رده بندی نیز ساعت 15 فردا بین دو تیم پیکان و سایپا آغاز می‌شود. پیکانی‌ها بازی رفت را با پیروزی 3 بر صفر پشت سر گذاشته اند و حالا در بازی برگشت کار دشواری برای کسب عنوان سومی ندارند. البته اکبری معتقد است که نباید حریف نارنجی پوش خود را دست کم بگیرد. او با تحسین عملکرد سایپا می‌گوید: آنها ترکیب جوانی در اختیار دارند و واقعا جنگنده ظاهر شدند. سایپا تنها تیمی است که در هر مسابقه تا امتیاز 25 می‌جنگد، حتی اگر 10 امتیاز عقب باشد خود را نمی‌بازد.

در مقابل نفرزاده سرمربی تیمی که این روزها خبر انحلالش قوت یافته معتقد است که وقتی تیمی وارد زمین می‌شود باید همه چیز را فراموش کند و تنها به مسابقه فکر کند.

+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و چهارم اسفند ۱۳۹۱ساعت 22:0  توسط احمد  | 

مازندلیگ: تیم والیبال کاله مازندران اولین دیدارش در مرحله فوتبال لیگ برتر والیبال کشور را با شکست مقابل متین ورامین پشت سر گذاشت.



به گزارش مازندلیگ،در اولین دیدار مرحله نهایی پلی آف لیگ برتر والیبال، عصر امروز 23 اسفندماه تیم کاله مازندران در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران مقابل متین ورامین قرار گرفت و با نتیجه 3 بر 1 مغلوب شد تا نماینده ورامین را در آستانه کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر والیبال قرار دهد.


تیم متین با میرزاجانپور، حسینی، نظری افشار، فتحعلی، تاجر، شریفات و جوردی در مقابل کاله با بازیکنانی همچون زرینی، موسوی، علیزاده، قائمی، قرا، محمودی و  پتکوویچ وارد میدان شدند و جدال دیدنی را از خود به نمایش گذاشتند. ضمن اینکه این بازی جدال دو پاسور خارجی لیگ برتر یعنی جوردی و پتکوویچ بود که در نهایت جوردی با همراهی هم تیمی هایش سهم زیادی در پیروزی تیمش داشت.


در ست اول هر دو تیم شروع خوبی را داشتند و به لطف هواداران انبوه خود امتیازات را یکی پس از دیگری کسب کردند. حرکت پابه پای دو تیم در ست اول نوید بازی جذاب و دیدنی را می داد که همین اتفاق هم افتاد. علی الرغم اینکه متین ورامین به امتیازات 8 و 16 در بازی رسید اما در پایان این تیم کاله بود که ست اول را با تکیه بر تجربه بازیکنان ملی پوشش با نتیجه 25 بر 21 به سود خود تمام کرد.



اما در ست دوم شرایط فرق کرد و متین از همان ابتدا با فاصله گرفتن از کاله سعی در پیروزی در این ست را داشت. اما کاله هم بیکار نبود و برای کم کردن فاصله خود با متین تلاش کرد که اتفاقا موفق هم بود تا جایی که در امتیازات آخر بازیکنان مصطفی کارخانه موفق تر عمل و با نتیجه 25 بر 21 شکست ست اول را جبران کردند.


اما ست سوم اوج هیجام و بازی دو تیم بود؛ جایی که تیم کاله بازهم از حریف خود در امتیازگیری عقب بود و این نماینده ورامین بود که در تمام امتیازها بازهم قدرت خود را به رخر حریفش کشید. در این بین اوج جدال در امتیازهای 23 به بعد بود؛ جایی که هر دو تیم برای به دست آوردن امتیاز پایانی و در کل پیروزی در ست تا امتیاز 31 پیش رفتند که در نهایت پیروزی از آن تیم متین با امتیاز 31 بر 29 بود.



در ست چهارم رقابت دو تیم آنقدر حساس بود که پیش بینی نتیجه کاری غیر ممکن بود چراکه همانند ست های قبل کار پیش نرفت و این تیم کاله بود که به لطف بازیکنان ملی پوش خود در ابتدا موفق به پیشروی شد اما در ادامه ورامینی ها بازهم گوی سبقت را از حریف خود ربودند و برنده امتیاز 16 شدند.



 اما در این بین حساسیت بازیها که روی بازیکنان تاثیر گذاشته بود منجربه  دریافت کارت زرد برای شهرام محمودی شد. در همین ست و در امتیاز 23 بود که بازیکنان هر دو تیم کمی وارد حاشیه شدند اما با حضور مربیان این موضوع تمام شد.  در پایان هم تیم متین ورامین با کسب امتیاز 25 این ست و بازی را به سود خود تمام کرد تا این بازی هم با نتیجه 3 بر 1 به پایان برسد.

 

در این بازی دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال، حلیم شرعی نایب رییس، امیرحسین منظمی مدیر تیم های ملی، غفار درخشنده مسئول رویدادهای بین المللی ،اعضای هینت رییسه و سایر مسئولان فدراسیون والیبال با حضور در سالن از نزدیک تماشاگر این بازی بودند. تماشاگران هر دو تیم هم که از شهرهای آمل و ورامین به سالن 12 هزار نفری آمده بودند با شور خاصی تیم های خود را تشویق می کردند.


گفتنی است، این بازی با برخی حواشی از سوی تماشاگران هم مواجه بود که بزودی در خروجی سایت قرار خواهد گرفت

 

به گزارش مازندلیگ ، برای تعین تیم سوم این دوره از رقابت ها نیز ، تیم پیکان تهران در اولین دیدار خود موفق شد سایپا کرج را با نتیجه 3 بر 0 شکست دهد.
 
نتایج کلی این بازی به شرح زیر است:
متین ورامین  -  کاله مازندران
(21-25، 25-21 ، 31-29، 25-23)

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۱ساعت 23:11  توسط احمد  |